Legion of chaos

Forum gildi Legion of Chaos w World of Warcraft


#1 2009-11-07 19:09:11

Anevien

Guild Master

Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 17
Punktów :   

Paladyn

Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Human
- Dwarf
- Draenei
- Blood Elf

Może nosić zbroje:
- cloth
- leather
- mail
- plate (40 poziom)
- shield

Może używać broni:
- 1-hand sword
- 2-hand sword
- 1-hand axe
- 2-hand axe
- 1-hand mace
- 2-hand mace
- polearm


Paladin to (do czasu wyjścia Burning Crusade) ekskluzywna klasa dla Alliance. Pal to wojownik światła o zdolnościach leczenia, buffowania, zadawania (dość średnich) obrażeń i to wszystko zamknięte w ciężkim pancerzu (jako jedyni razem z Warriorem mogą nosić plate). Paladin często uważany za klasę, do której prowadzenia Gracz nie potrzebuje żadnych nadzwyczajnych umiejętności, jest często ironicznie nazywany Loladinem. Jest to jednak jeden z najlepszych przyjaciół drużyny i dzięki swoim aurom i leczeniu zawsze gorąco witany w raidzie. W samotnej walce polega na swoich Sealach i Judgementach oraz defensywnych umiejętnościach.


Paladin posiada następujące atrybuty:

- Holy - to grupa zawierające umiejętności leczenia oraz zadające obrażenia typu holy. Specjalną uwagę Holy poświęca undeadom oraz demonom, dla których są oddzielne umiejętności zadające obrażenia od holy - AoE Holy Wrath czy Exorcism, które nie działają na resztę przeciwników (nie działają również na Graczy, ale potrafią uporać się doskonale ze sługami Warlocka). W Holy znajduje się również czar uważany przez wielu za bardzo niesprawiedliwy - Lay of Hands (leczy kogoś za tyle życia ile maksymalnych HP ma Paladin, w praktyce może uleczyć umierającego Pala w sekundę do pełnego życia, kosztuje to jednak całą manę rzucającego). W drzewku Holy znajduje się talent Holy Shock - jedyny czar Paladina będący jego atakiem z dystansu (nie licząc tych przeciwko undeadom/demonom). Inny talent - Consecration - to jedyne AoE Pala, które działa na wszystkich w zasięgu wrogów. Jeśli dodajać do tego Seale, które zadając dodatkowe obrażenia od holy, leczą życie lub odnawiają manę oraz czary leczące, otrzymujemy bardzo ważną grupę umiejętności Paladina, w którą warto inwestować.

- Protection - grupa wskazywana dla Paladinów, którzy chcą być tankami. Protection daje ogromną defensywę i Paladin z wieloma zainwestowanymi w tym drzewku punktami jest niezwykle trudny do zabicia. Umiejętności to głównie Blessingi (postać może mieć tylko jeden na sobie), które m.in. zwiększają statystyki postaci (Blessing of Kings), zapewniają nietykalność od ataków fizycznych na krótki czas (Blessing of Protection) oraz Aury (tylko jedna może być aktywna na raz na Paladinie, Aury się nie sumują, jeśli jest dwóch lub więcej Palów w drużynie) - m.in. zwiększające pancerz grupy (Devotion Aura), zmniejszające szansę na przerwanie rzucania czarów przez obrażenia od przeciwnika (Concentration Aura) i zwiększające resisty. To w Protection właśnie znajduje się znienawidzone przez wrogów Divine Shield (przez 10-12 sekund Paladin jest nietykalny, nie imają się go również czary dispellujące magię - w przeciwieństwie do priestowego Power Word: Shield, które można zdjąć Dispellem lub przez zadanie odpowiedniej ilości obrażeń).

- Retribution - rodzina umiejetności, która jest ofensywna (jak na defensywną klasę jaką jest Paladin). Samych skilli niewiele w tej grupie, zaledwie kilka - Blessing of Might (zwiększa melee attack power), Seal of the Crusader (zwiększa melee attack power i prędkosć ataków o 40%, ale każdy z nich jest coraz słabszy), Retribution Aura (zadaje obrażenia typu holy każdemu kto zaatakuje) oraz Judgement (pozbawia Paladina Seala, który był na nim, ale w zamian wywołuje efekt zależny od Seala). Drzewko talentów koncentruje się głównie na zwiększaniu obrażeń. Wartymi wspomnienia talentem jest Eye for an Eye (jeśli Pala uderzy critical czaru, 15%-30% jego obrażeń zostaje zadane rzucającemu ten czar), który może sprawić, że ofensywny caster sam się zabije.


PLUSY:
- potężna defensywa, najlepszy pancerz w grze (plate + umiejętności zwiększające armor)
- "darmowe" mounty - na 40 i 60 lvl Paladin otrzymuje questy na zdobycie mounta przeznaczonego wyłącznie dla jego klasy
- często zapraszany do drużyny

MINUSY:
- słaba ofensywa
- w dużym stopniu zależny od swojego ekwipunku

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sosnicagliwice.pun.pl www.pysiolandia-minecraft.pun.pl www.darkan.pun.pl www.turniejfifa.pun.pl www.managerpbf.pun.pl