Legion of chaos

Forum gildi Legion of Chaos w World of Warcraft


#1 2009-11-07 19:10:08

Anevien

Guild Master

Skąd: Jaworzno
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 17
Punktów :   

Rouge

Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Human
- Dwarf
- Night Elf
- Gnome
- Orc
- Forsaken
- Troll
- Blood Elf

Może nosić zbroje:
- cloth
- leather

Może używać broni:
- dagger
- thrown
- fist
- 1-hand sword
- 1-hand mace
- gun
- bow
- crossbow
- dual wield


Rogue (często nazywany Rogalem) to klasa w pełni poświęcona ofensywie kosztem defensywy. Zadaje jak najwięcej obrażeń w jak najkrótszym czasie i dlatego często bywa przedstawiany jako klasa o największym DPS z wszystkich oraz jako morderca postaci noszących cloth, gdyż jego ataki są fizyczne, a cloth ma najmniej pancerza. W efekcie Rogue - jeśli uda mu się zadać critical - może pokonać magów jednym lub dwoma ciosami. O ile zdoła podejść wystarczająco blisko, a pomóc ma mu w tym stealth - zdolność, która ukrywa Rogala - staje się on niewidoczny dla innych Graczy do pewnego stopnia. W starciach z użytkownikami cięższego pancerza walka może być dłuższa i bardziej kłopotliwa, a to za sprawą faktu, iż Rogue - pomimo konieczności walki wręcz (blisko wroga) - może nosić nie plate, nawet nie mail, a leather. Pomimo tego, umiejętny Rogalik z pomocą odrobiny szczęścia jest w stanie pokonać wroga, nim ten zdoła zagrozić jego życiu. Stealth (albo silniejsza jego wersja - Vanish) jest również przydatne gdy Rogue chce uciec z walki widząc, iż nie ma szansy na powodzenie lub zwyczajnie ukryć się i czekać na odpowiedni moment do ataku. Stan "in combat" zdejmuje stealth.

System walki Rogue opiera się na punktach combo oraz kończących uderzeniach. Umiejętności jak Sinister Strike dodają punkty combo do danego wroga (punkty nie przechodzą na następny cel, a jeśli przez przypadek zostanie zaznaczony inny cel, punkty zostaną utracone na tym poprzednim). Kończące uderzenia wykorzystują punkty combo - im więcej ich będzie, tym kończące uderzenie będzie mieć silniejszy/dłuższy efekt. Niektóre umiejętności jak Ambush czy Backstab wymagają daggera. Wiele wymaga bycia pod wpływem stealth i/lub znajdowania się za plecami wroga. W stealth nie można przejść podczas walki (chyba, że za pomocą Vanish), a prędkość poruszania się jest pogorszona (spowolnienie zmniejsza się wraz z wyższym poziomem umiejętności Stealth). Ponadto, Rogue korzysta z energii (nie jest to mana i nie ma z nią nic wspólnego), która zawsze wynosi maksymalnie 100 punktów (z talentem Vigor 110), a odnawia się dość szybko, nawet podczas walki, a dodatkowo Thistle Tea - robiona ze Swiftthistle za pomocą cooking herbatka odnawia natychmiastowo całą energię. Wszystkie atakujące umiejętności Rogala korzystają z energii i bez względu na rank kosztują tyle samo. Prędkość regeneracji energii jest taka sama w walce jak i poza nią. Wszelkie bonusy związane z maną nie dotyczą energii. Intellect jest dla Rogue praktycznie bezużyteczny. Ogromną rolę odgrywa zaś Agility, które zwiększa szansę na critical oraz melee attack power Rogalika.

PLUSY:
- najwyższe fizyczne DPS z wszystkich klas
- zdolność do ukrycia się w dowolnym momencie oraz liczne stuny
- mały downtime ze względu na posiadanie energii zamiast many

MINUSY:
- słaba defensywa jak na postać do walki wręcz
- diminishing returns nawet w PvE (każdy kolejny stun na wrogu jest coraz krótszy, aż za czwartym razem cel jest niewrażliwy na stun (to wyjątkowe aby diminishing returns działały w PvE, crowd control innych klas w większości nie podlega diminishing returns w PvE)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pysiolandia-minecraft.pun.pl www.managerpbf.pun.pl www.darkan.pun.pl www.sosnicagliwice.pun.pl www.turniejfifa.pun.pl